Časté otázky

1. Kedy môžeme využiť RELAX zónu s bazénom a wellness?
Relax zónu s bazénom  môžete využiť každý deň (okrem nedele a pondelka) v časoch od 15:30, 16:30, 17:30, 18:30 hod. a wellness vo štvrtok a sobotu od 17:00 do 18:30 hod a od 18.30 do 20.00 hod v hoteli Branisko.

2. Je wellness a Relax zóna s bazénom prístupná aj pre neubytovaných ľudí?
Wellness a Relax zóna je dostupná iba pre klientov Kúpeľov Nový Smokovec.

3. Dajú sa u Vás zakúpiť procedúry, aj keď nie sme Vaši hostia?
Áno, procedúry si môžu u nás zakúpiť aj neubytovaní hostia, ktorí musia absolvovať lekársku prehliadku a následne im budú lekárom stanovené procedúry. Viac informácii sa dozviete na recepcii hotela Palace. 

4. Je vo Vašom areáli dostupné parkovanie pre ubytovaných hostí?
Parkovanie pre našich hostí zabezpečujeme v areáli KNS za poplatok. Okrem toho máme v areáli aj bezplatné parkovanie pre klientov našej štýlovej reštaurácie Svišť.

5. Koľko budem doplácať, keď mám kúpeľný návrh schválený v kategórii „A“?
Zdravotná poisťovňa hradí KNS náklady klientovi pri poskytovaní ústavnej zdravotnej starostlivosti za poskytnutie  kúpeľných procedúr, stravovanie a štandardný pobyt na lôžku (za štandardný pobyt na lôžku sa považuje ubytovanie s najmenej dvoma posteľami a umiestnenie spoločného soc. zariadenia mimo izby). 
Výška úhrady (zákonný poplatok) poistenca  za stravovanie  a štandardný pobyt na lôžku je 1,70 € za každý deň v  kúpeľoch bez ohľadu na dĺžku pobytu. Ostatné služby, resp. platba za iný typ izby sú spoplatnené podľa platného cenníka.

6. Koľko budem doplácať, keď mám schválený návrh v kategórii „B“?
Zdravotná poisťovňa hradí KNS náklady klientovi pri poskytovaní ústavnej zdravotnej starostlivosti za poskytnutie  kúpeľných procedúr, za stravovanie štandardný pobyt na lôžku si klient dopláca podľa platného cenníka. Výška úhrady (zákonný poplatok)  poistenca  za stravovanie  a štandardný pobyt na lôžku je v 1 a 4 štvrťroku 5,-€ a 2 a 3.štvrťroku 7,30€. Ostatné služby, resp. platba za iný typ izby sú spoplatnené podľa platného cenníka.

7. Môžem si kúpeľný pobyt rezervovať dopredu?
Klienti si môžu termín kúpeľnej liečby rezervovať po schválení zdravotnou poisťovňou návrhu na kúpeľnú liečbu.

8. Aké diagnózy sa liečia vo Vašich kúpeľoch?
Zoznam diagnóz, ktoré liečime v našom zariadení si môžete pozrieť TU: https://www.kupelens.sk/indikacie-pre-liecbu-v-kupeloch/.

9. Môže ísť so mnou do kúpeľov aj rodinný príslušník?
Áno môže. V prípade, že si klient dopláca za samostatné ubytovanie, môže byť rodinný príslušník ubytovaný na izbe s klientom, klientovi sa potom alikvotne odráta poplatok za želané samostatné ubytovanie. 
Ak klient nie je ubytovaný sám, môže si rodinný príslušník urobiť rezerváciu na samostatnej izbe, podľa voľných kapacít, na recepcii.
Rodinný príslušník si hradí pobyt podľa platného cenníka.

10. Aké druhy diét poskytujete vo Vašom kúpeľnom zariadení?                                                                                   

V KÚPELE NOVÝ SMOKOVEC a. s. poskytujeme tieto druhy diét: 2 (šetriaca), 4 ( s obmedzením tukov), 9 (diabetická), 14 (individuálna strava).

Kúpele Nový Smokovec

Nezáväzný dopyt

Informácie o spracovaní Vašich osobných údajov nájdete v našej GDPR dokumentácii.
Odoslať
VYSOKÉ TATRY Počasie
Prehliadaním našich webových stránok ukladáme do Vášho prehliadača súbory cookies. Niektoré sú nevyhnutné na správne funovanie webu a niektoré slúžia pre analytické a marketingové účely. Všetky cookies sú plne bezpečné. Prosíme Vás o súhlas s ich používaním.
Odmietnuť
Nastavenia
Súhlasím